Методична робота

Науково-методична проблемна тема відділу освіти:
_ «Науково-методичний супровід розвитку професійної компетентності педагогів щодо впровадження нового стандарту дошкільної освіти та реалізації Концепції НУШ у базовій середній освіті».
Науково-методична проблема міжшкільної методичної комісії вчителів точних наук:
Науково-методичне та психолого-педагогічне забезпечення впровадження інформаційно-комунікативних технологій навчання на уроках фізики астрономії математики та інформатики ,як умова індивідуального розвитку та самовдосконалення учня
    Основні напрямки роботи ММК точних наук
•      пошук оптимальних шляхів підвищення ефективності уроку;
•      покращення роботи з обдарованими учнями, розвиток їх творчих здібностей;
•      участь у методичних заходах (семінарах,конкурсах, тренінгах тощо) школи, району, області.

  Завдання на 2023/2024
1. Пошук нових підходів до оновлення змісту освіти в період переходу до НУШ.
2. Досягнення високого освітнього рівня.
3. Розвиток дитячої обдарованості.
4. Впровадження нових методик, педагогічних інноваційних технологій.
5. Вдосконалення індивідуалізації, диференціації навчально-виховного процесу з предметів природничо-математичного циклу.
6. Підвищення рівня знань, умінь і практичних навичок учнів.





Завдання на 2022/2023 н.р.
1.Здійснення науково-методичного забезпечення розвитку освіти

2.Впровадження комп`ютерних технологій в практику діяльності вчителів

3  Підвищення науково-теоретичної підготовки вчителів.

4. Досягнення високого освітнього рівня, розвиток дитячої обдарованості, впровадження нових методик, педагогічних інноваційний технологій.

5.Підвищення рівня знань, умінь і практичних навичок учнів з предметів фізико-математичного циклу.

План роботи ММК вчителів точних наук на 2022/2023 н.р.

    



   
 




Завдання на 2021/2022 н.р. 
1. Продовжити роботу над проблемною темою.

2. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МК, використовуючи

навчальні семінари, круглі столи, засідання МК.

3. Вдосконалювати якість викладання предметів природничо-математичного циклу шляхом провадження ІКТ.

4. Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.

5.Спрямувати методичну роботу на створення оптимальних умов для підготовки і всебічного розвитку здібних та обдарованих дітей .

6. Поглиблювати знання  учнів,  залучаючи їх до олімпіад, конкурсів, науково-дослідницьких робіт.

7.Впроваджувати інформаційні технології та програмні педагогічні заходи у викладанні предмету.

 8.Використовувати технології навчання спрямовані на інтелектуальний розвиток учнів.

9. Самоосвіта членів ММК та публікація педагогами методичних доробок на сторінках фахових газет ,журналів та сайтах.




            

              Завдання на 2020/2021 н.р.
      1. Продовжити роботу над проблемною темою.
2. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МК, використовуючи навчальні семінари, круглі столи, засідання МК.
3. Вдосконалювати якість викладання предметів природничо-математичного циклу шляхом провадження ІКТ.

4. Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.

5.Спрямувати методичну роботу на створення оптимальних умов для підготовки і всебічного розвитку здібних та обдарованих дітей

6. Поглиблювати знання  учнів,  залучаючи їх до олімпіад, конкурсів, науково-дослідницьких робіт.

7.Впроваджувати інформаційні технології та програмні педагогічні заходи у викладанні предмету.

 8.Використовувати технології навчання спрямовані на інтелектуальний розвиток учнів.

Звіт про роботу ММК вчителів точних наук за 2019/2020 н.р.

     План роботи ММК на 2020/2021 н.р.

      Протокол № 1 від 27.08 2020

        Роль учителя в підготовці учнів у підготовці до ЗНО

        

     Форми та методи роботи з обдарованими дітьми
              
                  Протокол № 3 від 26.03.21  
                 Протокол № 4 від 01.06. 2021

               Завдання на 2019/2020 н.р.
       1.Реалізація завдань , які випливають із Закону України «Про освіту»;
2.Вивчення і реалізація положень нормативно-правових документів;
3.Створення умов для постійного підвищення освітнього,професійного та культурного рівня педагогів;
4.Організація науково-дослідницької діяльності;
5.Розроблення,апробація та впровадження новітніх освітніх технологій;
6.Вивчення і аналіз стану викладання предметів;
7.Узагальнення перспективного педагогічного досвіду;
8.Проведення конкурсів педагогічної майстерності;
9.Організація науково-практичних семінарів з відвідуванням уроків, організація самоосвітньої  роботи вчителів;
10.Інформування педагогів про новини фахової та методичної періодики;
11.Організація діяльності наукових товариств,підготовка та проведення   олімпіад,конкурсів з базових дисциплін;
12.Проведення конкурсів професійної майстерності.

Аналіз роботи ММК точних наук за 
                  2018/2019 н.р.

План роботи ММК вчителів точних наук
             на 2019/2020 н.р.

Протокол №1 від 30.08.2019        

Протокол № 2 від 10.01.2020

Формування ключових компетентностей школярів шляхом використання інноваційних технологій. Стапай Ф.М.
Розвиток творчого мислення на уроках математики  Сарана Н.В.
Дидактичні ігри на уроках інформатики  Рижков  І.О.
Методи підготовки учнів до олімпіад. Шевченко М.П.
Особливості роботи з невстигаючими учнями. Калинюк Т.В.

Протокол № 3 від 22.05.2020
Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року Лист МОН № 1/9-213 від 16.04.20 року


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Оцінювання навчальних досягнень учнів НУШ